DaisyDee.blogg.se

Hey you :)

Kategori: Allmänt

Hej du som läser detta med näsan in till skrämen. Välkommen. Nu kanske du undrar lite om vem jag är? Jo jag är en tjej som är lite anurlunda skulle man kunna säga.
 
Jag:
 
Jag älskar att vara ironisk, jag älskar djur och jag älskar mat.
 
Jag har en mamma och en hund!
 
Jag älskar också att dansa och skådespela.
 
Jag är väldigt framåt.
 
Det var bara lite småt och gott om mig. Det finns såklart mycket mer att veta, och haha det kommer ni nog.
Jag hoppas att ni kanske har fått lite smak av vad som kommer finnas här. Om ni inte har fått det så kan jag bara säga, att det kommer nog finnas saker ni själva kanske upplever.
 
Jag kommer aldrig säga vem jag är eller hur gammal jag är. Kanske i framtiden men jag vet inte. 
 
See ya soon ?.. <3
 
Kommentera inlägget här: