DaisyDee.blogg.se

I meet a boy crazy for meeeee!

Kategori: Love

Hej hörni!  
 
Sommarlovet är slut om exakt 12dagar, öhhh. Jag har haft det kul i sommar, varit i Norge på läger och i Sverige på läger, sovit, ätit, hängt och varit med... Min pojkvän!
 
 
omFg.
 
Jag har känt honom sedan jag var 4 men först nu har vi klickat. Han är super snäll, super snygg och så underbar! Jag kan inte säga vad han heter men han är jämnårig med mig. Vad kan jag mer säga om honom... Jo han kan spanska. HUR JÄKLA HOT? 
 
OCH! Jag har blivit så nöjd med min kropp, jag tränar varannan var tredje dag och ser så bra resultat. Jag kan stolt säga att jag har gått ner ungefär 4 kg tror jag! Man kan säga att jag är smal. 
 
Och för er som undrar så gick mens på läger TOPPEN! Lite jobbigt att kolla hela tiden om jag hade en blodfläck i byxan och att duscha ordentligt varje tillfälle man fick. Just nu går sommaren sisådär, gör inte så mycket. Men just nu är ag på bibblan och skriver och kollar Yt.
 
Det var det guuys and guurllssss! Det kommer BTW komma mer uppdatering nu när jag inte gör något och är på bibblan. ( Ska skriva inlägg för framtiden) 
 
Så vi hörsss :D xoxo your girl D. 
 
Kommentera inlägget här: