DaisyDee.blogg.se

♡ Pride ♡

Kategori: Love

Hej allihoppa!!
 
För några dagar sedan var jag på pride, och det var awesome !♡ 
Alla var så fint klädda och var så trevliga, jag hade en så bra dag.
kanske ni undrar om jag var med i paraden eller om jag bara kolla. Jag gick.
Men om jag säger i vilket lag/klump jag gick i så kommer det bara bli hat och negativa politiska kommentarer. Och det är något jag inte vill ha på den hära blogggen.
Jag önska däremot att jag fick gå eller dansa i BA laget/klumpen för hos dom har jag dansat ett bra tag men slutade för ett år sedan av typ ingen anledning. Jag har faktiskt tänkt att jag ska börja igen. Jag har faktiskt tro det eller ej dansat i 8 år.
 
Det var långt att gå och jag hade min hund med mig och han blev så trött så han somnade i mitt knä på hem vägen. Det var väldigt posetivt allting och så mycket KÄRLEK!  
Btw så började på Mariatorget och slutade på Östermalms IP. (långt att gå långsamt) För er som inte bor i Stockholm så är det ungefär som att gå halva stan, lite mer tror jag. INTE SÄKER.
 
När vi var framme så stack jag hem, jag var trött och hungrig. Påvägen fick jag mentos och kondomer med jordgubbsmak ;D Och sen var jag på bussen hem från den bästa paraden någonsin!! 
 
 
 
Så det var det, lite kortfattat men najs va?
 
Hörni vi hörs gullisar!  Xoxo your gurl D
Kommentera inlägget här: