DaisyDee.blogg.se

Ask.fm

Kategori: Allmänt, tankar

Heey you guys! 

You're all familiar with ask.fm right?
Det är app och hemsida där man ställer frågor till andra och kan själv få frågor och svara på dem. Som ni nog kan lista ut själva så finns det mobbning, hat mm som det gör på nästan alla appar och hemsidor numera, och det är ikke kul.

Det finns även många personer som väljer att vara elaka och "bitchiga" med sina svar och är i största allmänhet helt duma i huvudet. (Kom nu ihåg att jag nämner inga konton, så inga kommentarer om att jag pekar ut folk) Jag läser dagligen frågor med svar som går ut såhär: 1. Fråga: Jag är transsexuel. Svar: Stackars dina föräldrar. 
2. Fråga: Men du sa att ...? Svar: Jag bryr mig inte din jävla horunge
 
Min hjärna går -----?
Liksom, du sa vadå?
Helt korkat helt enkelt!
Men iallafall, let's Mooove on.

Andra grejen om detta är att, det finns en vanlig fråga som många ofta ställer!

A-F? 

Då ska då personen skriva betyg på utseende A-F. På dom personerna som gillade frågan!

Jag fattar att folk vill få veta att dom är snygga, jag gillar ju såna?
Men när man tänker efter, why do I like?
Because I want people to tell me HOW beautiful I Am? Or just that I think It's funny to know? 
Jag tror det första. Det tänker jag iallfall?
Jag erkänner. Jag vill ha komplimanger jag vill ha lite hybris och kunna veta att okända människor tycker om mitt face mm.

JAG ERKÄNNER!

Men det så vill jag säga att alla ni är speciella och alla kan vara som dom vill. 

Xoxo your girl Dee ♡ 





Oh juste!! 

Dagens bild:
Passade idag lite kände jag.


Kommentera inlägget här: