DaisyDee.blogg.se

En dålig upplevelse på McDonalds.

Kategori: Hate, tankar

Heey guys!! 

Jag vet vad ni tänker, ska hon skriva om mat och vad saker inehåller eller?


                              NEJ!

 Som ni vet eller kanske inte, så står mat väldigt nära mitt hjärta. Så jag tänkte berätta en sak som har hänt mig två gånger där på Mc. Och det ska jag säga dig, DET ÄR DRAMATISKT!

Så jag hade pricis slutat skolan på en Onsdag 14.30 (Najs) Gick till Mc med klassen skulle använda doms julkalender/deals i deras app. Fick erbjudandet en munk för 5kr! Så jag tänkte... Hell Yeah! ;D
Går fram sträcker fram telefonen och säger:
- Hej jo jag har ett erbjudande på en munk. Hon i kassan svarar:
- Det är åldersgräns på 16år.
Jag blir tyst och svarar:
- eh jaha..
- Då du får tyvärr inte använda det. 
So bitch get of The way!! 

Okej det sa hon inte men ändå.

 Jag går iallafall bort och ställer mig vid min kompis och är chockad. 
Och nu kanske ni förstår att jag är under 16 år. (Inside info) 
Senare iallafall när vi alla har satt oss ner vid ett bord och jag snattar som vanligt mat av dom. Så börjar vi prata om det som hände mig och några andra personer, och börjar ställa oss frågor:

* Förra året var det samma grej, fast det var gratis och nu kostar det. Och det var ingen åldersgräns?

* Är det för att de tror att folk under 16 inte kan hantera pengar eller att de bara inte vill att vi ska äta onyttiga grejer?

Jag har även försökt en andra gång. Men samma skit hände igen!! Mina kompisar som har gjort samma sak på andra Mcdonals har lyckats och fått köpa? 

Jag är irriterad och förolämpad!
Jag vill ha mat? 
Varför får jag ingen mat? 
Jag tänker ju ge er pengar, vill ni inte ha mina pengar? 
Är jag inte tillräckligt mogen för att hantera en munk?

Många frågor går i mitt huvud.

Detta är en väldigt dramatiskt upplevelse. 
Har blivit nekad av killar/tjejer, kompisar och andra. 

Men aldrig MCDONADLS! 

Om ni på Mc läser detta, ändra detta genast.


 Xoxo your girl Dee ♡


Dagens bild: 

Hahaa! 





Kommentera inlägget här: