DaisyDee.blogg.se

Jag har bestämt!

Kategori: Allmänt

Heey guys!

 Inget händer i mitt liv just nu. Och jag känner att jag behöver något speciellt, och då kom jag på att jag har er! Människorna (eller aliens) som har nosen i skärmen.
 Och därför för det första har jag bestämt, (och det har jag verkligen den hära gången!) att jag ska skriva minst 1 gång i veckan här, kanske mer! 
Och det jag "begär" av er är att ni kommenterar och ger mig förslag? Jag lovar att innehållet på denhära bloggen skulle bli mycket bättre med eran hjälp.
För den andra har jag bestämt att varje gång jag postar så ska jag ha med en bild som jag har tyckt varit rolig eller bara intressant. Så här kommer...

~ Dagens bild ~
Det är bara för roligt tycker jag. Och så himla galet! Skulle ni göra så hära beliebers? ;P

Vi ses!

Xoxo your girl Dee ♡ 




Kommentera inlägget här: